Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset

Toivomme ensijaisesti sähköisiä palvelupyyntöjä jäljitettävyyden kannalta.

Hätätilanteessa (esimerkiksi välitön terveyteen tai aineeseen kohdistuva vaikutus), ole yhteydessä ensijaisesti rakennuksen vastaavaan kiinteistönhoitajaan tai kiinteistöpäivystykseen.

 

Kaupungin rakennuksiin liittyvät vikailmoitukset:

Lähetä palvelupyyntö kaupungin rakennuksiin liittyen tästä linkistä. Linkki avautuu uuteen välilehteen.

Hätätilanteessa (esimerkiksi välitön terveyteen tai aineeseen kohdistuva vaikutus), ole yhteydessä ensijaisesti rakennuksen vastaavaan kiinteistönhoitajaan tai kiinteistöpäivystykseen (yhteystieto alla olevassa kortissa). Pyri lähettämään palvelupyyntö tarvittaessa myös soittamisen jälkeen.


Karttapohjainen palautekanava: Katualueet, valaistus, puistoalueet ja liikuntapaikat.

Avaa karttapohjainen palautekanava Linkki avautuu uuteen välilehteen.

Annettu palaute ohjautuu henkilölle, joka vastaa palautteen aiheen mukaisista tehtävistä. Palautejärjestelmän kautta lähettämäsi palaute näkyy palvelussa julkisena ilman yhteystietoja, kun palautteen käsittelijä on sen hyväksynyt julkaistavaksi.  Epäasiallisia tai henkilötietoja sisältäviä palautteita ei julkaista.

Karttapohjaisen palautekanavan kautta voit myös tarkastella julkaistuja palautteita ja seurata niiden käsittelyn etenemistä seuraavasta linkistä.

Tarkastele annettuja palautteita Linkki avautuu uuteen välilehteen.


Valtion (ELY-keskuksen) hoidossa olevien alueiden rajoja voi tarkastella Liikennealueet-tietosivulta.


Kiireelliset palvelupyynnöt voi lähettää puhelimitse.

Yhteystiedot:
  • Kaupungin
    yleinen vikapäivystys
    kiinteistöt (myös Koskelantalot virka-ajan ulkopuolella) ja infra 044 774 9007