Kaikille avoimet puistojumpat jatkuvat koko kesän alkutiedoista poiketen. Tule mukaan kaikille avoimeen, maksuttomaan jumppaan kesämaanantaisin ajalla 22.6.-17.8. klo 13-13.30. Ohjaajina toimivat Kaisa ja Paula. Ota mukaan vesipullo. Säävaraus, eli jos sataa kaatamalla, ei jumppia ole. Pieni sade ei haittaa. Paikkana tuttu Mänttä-Vilppulan kaupungintalon viereinen nurmikenttä.
Puistojumpat jatkuvat heinäkuun!
